Повернення та обмін

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
2. Повернути товар належної та неналежної якості.
3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Первинну візуальну перевірку товару необхідно здійснювати при отриманні товару кур'єрською службою. Якщо ви виявили, що товар пошкоджено, упаковка розкрита та товару не вистачає, необхідно заповнити акт у кур'єрській службі та зв'язатися з нашим магазином.

Який товар підлягає обміну:

- Товар на повернення та обмін приймається якщо з моменту купівлі товару пройшло не більше 14 днів
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, без ознак вжитку.
- Товар без ознак пошкоджень.
- Товар з повною комплектацією.

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.

Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Зворотня доставка або обмін товарів здійснюється за домовленістю.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту


Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.